sâmbătă, 11 iulie 2009

Hollywood si Google Going Green

două dintre cele mai cunoscute nume din lume contribuie la promovarea unui comportament sustenabil, de responsabilitate socială. recunosc că mi se pare interesantă intervenţia hollywood-ului, responsabil de promovarea americanismelor, din prisma puterii de influenţă socială(să nu uităm că femeile au fost încurajate să fumeze când au urmărit producţiile hollywood-ului din acea vreme). dar de această dată,la hollywood au început să regândească modul de utilizare al energiei în producţia filmelor, pornind de la simpla folosire a materialeleor reciclate şi prima producţie de acest gen este "the 11th hour", coordonată de leonardo dicaprio. încurajatoare mi se pare iniţiativa celor de la google de a folosi energia verde (cele aproximativ 300 de panouri solare instalate care se vor amortiza în maxim 8 ani, după care energia nu va costa nimic)în activităţile de rutină ale companiei.
sunt două exemple de rentabilitate ale conservării resurselor, care arată că a fi verde nu e o modă şi dincolo de aparenţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu